|
Wątek:
|
Ambient Infinity będzie zarządzać kanałem muzycznym McDonald
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2009-12-07 18:42
|
Temat:
|
Ambient Infinity będzie zarządzać kanałem muzycznym McDonald
|
Treść:
|
Aktualność: Agencja Ambient Infinity zawarła umowę na sprzedaż czasu antenowego na billboardach interaktywnych w restauracjach McDonald's.
Muzyczny Kanał McDonald's powstał przez zainstalowanie w 190 restauracjach ekranów LCD wraz z systemem nagłośnieniowym. W większości na antenie idzie muzyka wybrana przez dziennikarza Marka Sierockiego. Blok programowy wygląda następująco: 2 teledyski, 2 30-sekundowe spoty reklamowe, 2 teledyski i 30-sekundowy spot. Z każdej godziny muzyki wydzielono 6 minut na reklamę.
Sprzedażą czasu antenowego w Muzycznym Kanale McDonald's zajmie się agencja Ambient Infinity, która zawarła umowę z jego właścicielem - firmą PPI-ETC.
|