|
Wątek:
|
Nowy dyrektor generalny hotelu Sheraton w Poznaniu
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.184.20.*
|
Data wysłania:
|
2009-12-02 00:20
|
Temat:
|
Hotel Sheraton: nowy dyrektor generalny Marco Foelske
|
Treść:
|
Dzisiaj byłem w kawiarni hotelowej(Poznań). Na full włączona klimatyzacja i zimne powietrze podczas gdy w Polsce szaleje grypa, a co drugi podziębiony. Na moją prośbę o wyłączenie kelner stwierdził - nie możliwe. Gdy nie dałem za wygraną obiecał poprosić służby techniczne by wyłączyły. Niestety nic się nie zmieniło... W żarcie zapytałem czy latem będzie nawiew ciepłego powietrza. W odpowiedzi usłyszałem, że tak. Teraz boli mnie gardło i obiecuję, że jeśli będę zaziębiony - wystosuję skargę do zarządu Waszej firmy i postaram się by poznański personel został opisany w gazecie celem ostrzeżenia innych gości. Szanowny Panie Dyrektorze,- może lepiej nie udawać Osoby kompetentnej do kierowania małym zespołem pracowników, a na przykład być kelnerem. Może w tej roli nie narzekano by na Pana pracę? Z nie poważaniem:
Wojciech Kaczmarek
|