|
Wątek:
|
Poprzez eSKY.pl turyści będą mogli skorzystać z oferty Expedii
|
Autor:
|
Czytelnik IP 212.76.37.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-26 20:06
|
Temat:
|
eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę
|
Treść:
|
A gdzie rezerwowałas u nich wycieczke ? jestem tez zainteresowana ich oferta...
|
Odpowiedzi:
eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę [2009-12-08 20:22 212.76.37.*]
Ja tez moge powiedziec ze to naprawde swietne biuro podrózy i polecam , bo tutaj wszystko w jednym otrzymujemy w tym biurze. odpowiedz » eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę [2009-12-17 14:16 83.168.111.*]
Kochani, nie ryzykujcie jakiegokolwiek kontaktu z e-SKY - kupiłam u nich bilet lotniczy i nie zostałam wpuszczona na pokład samolotu w Nowym Jorku, bo na bilecie podali złe godziny odpraw i co? Musiałam kupić nowe bilety, czekać na lot kilka dni, a oni odpowiedzialność w reklamacji zrzucili na mnie, pisząc, że mimo informacji zawartych na bilecie powinnam jeszcze dzwonić do przewoźnika i dopytać o godziny odpraw / a takiej informacji na bilecie nie wydrukowali/. Mam zwyczaj dzwonić przed odlotem do przewoźników z potwierdzeniem swojego przelotu / a latam często/, ale nie wiedziałam, że muszę weryfikować informacje jakimi raczy mnie e-SKY na dokumencie podróży jakim jest bilet lotniczy. A żeby było weselej, to w swoim poradniku podróżnika piszą , że czas zamknięcia odprawy to 40 minut przed odlotem. Wszyscy są wg nich winni, tylko nie oni. Dlatego też przestrzegam potencjalnych klientów przed e-SKY!! Kupujcie bilety i usługi gdzie indziej, może nic złego was nie spotka. Anna Ignatowicz, Szczecin. odpowiedz » eSKY.pl i Expedia nawiązują współpracę [2009-12-08 02:05 83.24.25.*]
100 tyś to dużo hoteli, zmienia to trochę wizerunek esky.pl- z brokera biletów przeobraża się w biuro podrózy odpowiedz »
|