Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Konkurs PPH rozstrzygnięty. "Perła Hoteli" dla Warszawianki
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.206.214.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-19 20:55
|
Temat:
|
Perła Hoteli dla Warszawianki
|
Treść:
|
A to dobre !!! Główną nagrodę otrzymuje Hotel który od blisko 2 lat nie uregulował należności za pobrany towar (podkład pod obrusy), aczkolwiek nie astronomicznej wartości (945,50 zł) ale jednak !!! Nie reaguje także na kolejne wezwania do zapła- ty; coś nie tak z tym prestiżem. wb
|
Odpowiedzi:
Perła Hoteli dla Warszawianki [2009-12-04 16:07 90.156.127.*]
Coż, goście nie muszą wiedzieć, że hotel nie zapłacił, natomiast z pewnością wiedzą czy jest w nim dobrze czy nie. Konkurs dotyczył jakości obsługi a nie najlepszych płatników czy kontrahentów. Po za tym najlepiej wystawić wezwanie do zapłaty, a jak nie pomoże oddać sprawę do windykacji. Komentarz pod artykułem nie będzie raczej skuteczniejszy... odpowiedz »
Perła Hoteli dla Warszawianki [2009-12-04 20:31 87.206.214.*]
Wzbudzić może podziw wyznawanych wysokich standardów etycznych dysku- tanta którego nie interesuje uczciwość handlowa Nagrodzonego Perłą HOTELU a jedynie ilozuryczna i z natury subiektywna ocena jakości obsługi gości; jednym słowem nie razi go taki kontrast i uważa że jest OK; komentarz ma jednak także na celu nierozmywanie faktu nieuczciwości. odpowiedz »
|