|
Wątek:
|
Polska jest słabo promowana na świecie?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.7.158.*
|
Data wysłania:
|
2009-11-10 08:55
|
Temat:
|
Promocja Polski w CNN
|
Treść:
|
Podając za Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, kampania promocyjna naszego kraju w telewizji CNN przyniosła zamierzony cel.
W badaniach wyłania się wizerunek Polski jako kraju wyróżniającego się od innych, o bogatej kulturze, prężnie się rozwijającym i atrakcyjnym pod względem lokalizacji dla inwestycji.
Kampanię przeprowadzono w 18 tygodni. Zorganizowało ją: Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polską Organizacją Turystyczną oraz Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Kampania towarzyszyła cyklowi programów odredakcyjnych "Autumn Of Change", poświęconych zmianom, jakie zaszły w Polsce po 1989 roku.
Wyniki badań: Respondenci uważają, że Polska ma bogatą kulturę (66% przeciętnych widzów CNN oraz 75% odbiorców reklam Polski), własny, wyróżniający się wizerunek (odpowiednio 50% i 62%), jest jednym z najprężniej rozwijających się krajów Europy (49% i 57%), atrakcyjnym miejscem do spędzenia wakacji (48% oraz 60%), a także oferuje interesujące możliwości inwestycyjne (42% i 56%). Emisja reklam zachęciła również widzów do odwiedzenia Polski. 58% widzów CNN, którzy oglądali reklamy zadeklarowało chęć przyjazdu do naszego kraju.
|