|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.44.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-23 13:01
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Tragedia! nigdy nie zostałam tak fatalnie potraktowana w ciągu wakacyjnego wyjazdu jak przez biuro itaka!!!!! po przyjeździe do wykupionego hotelu okazało się że nie ma tam dla nas miejsc i będziemy zakwaterowani w pokoju 2 km od tegoż hotelu!! a na posiłki musimy dochodzić. Po zgłoszeniu reklamacji dostałam odpowiedz że bardzo im przykro ale nie wiedzieli że juz nie ma miejsc. robią w **** turystów, i zarabiają na nich jak sie da. warto wspomnieć że zamienili nam hotel na jakieś totalne gówno, pewnie 80% tańsze niż hotel . w biurze obsługi klienta niekompetentni, niezorientowani pracownicy.
|
Odpowiedzi:
Itaka oszukuje klientów [2010-07-05 18:51 83.27.89.*]
dokladnie to samo przezylam 23 czerwca mialam wykupiony w Turcji hotel Barcelo 5*,na lotnisku okazalo sie ,ze nie ma dla mnie pokoju i musze jechac na inne wybrzeze do Kemer,do hotelu Hydros,rezydent powiedzial ,ze hotele sa takie same z piekna plaza,na miejscu okazalo sie,ze plazy nie ma ,tylko waski pase kamieni,hotel przy ulicy ,w centrum ,wokol dyskoteki,po 2 dniach udalo mi sie dostac do Barcelo w Belek,nikt nie przeprosil,a raczej sie zdziwili,jakim cudem sie przenioslam,do Hydros rzucaja z innych hoteli,bo nikt tego by nie kupil Roza Pilichowska odpowiedz »
|