|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.238.200.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-14 13:38
|
Temat:
|
ITAKA - opinie!
|
Treść:
|
Witam właśnie wróciłam z wczasów z itaką z hotelu sol cyrene w sharm. Biuro jest fatalne, po pierwsze nie poinformowali nas że wylot będzie opóźniony o 6 godzin więc jak idioci zerwaliśmy się w nocy aby być o 6 rano na lotnisku i tam się dopiero dowiedzieliśmy. Po drugie biuro nie wysłało nam na maila pełnej dokumentacji na wyjazd, brakowało potwierdzenia rezerwacji w hotelu i wołczera i robili nam w recepcji straszną łaskę, po godzinie dyskusji nas zakwaterowali. Po trzecie nasza pani Magda Węgrzyn z Itaki miała ludzi totalnie w d....Oto przykład doba skończyła się o 12 i wynocha z pokoju, a wylot był o pierwszej w nocy następnego dnia. Czyli pół doby bez niczego, mimo że później przylecieliśmy. Pani z Itaki powiedziała że to macie problem zapłaćcie sobie za pokój za kolejną dobę i za posiłki. Kolejna sprawa to kłamstwo na temat wycieczek/my wzięliśmy wycieczkę statkiem na Ras mohamed/pani powiedziała że wszystko jest w cenie a na miejscu kazali dopłacić 5 dolców, dzieci12 letnie miały mieć zniżkę a na miejscu okazało się że są za stare i trzeba dopłacać! a my bez forsy , bo kto na snorkowanie i nurkowanie bierze portfel?Ras mohamed niby widzieliśmy ale w jednym miejscu gdzie nie było dosłownie nic, a dwa pozostałe zejścia z łodzi były blisko portu przy hotelu Club Farana. Wycieczka powinna się nazywać Ras Portos a nie Ras Mohamed. Oczywiście pani na ten temat też nic nie miała do powiedzenia. Nie polecam nikomu tego biura i sama z nimi więcej nie lecę.Dużo lepiej było z Alfastarem, Tui, Neckermanem.
|
Odpowiedzi:
ITAKA - opinie! [2010-08-20 13:58 95.48.219.*]
Byłem z żoną w zeszłym roku (2009) jesienią na takiej wycieczce. Ogólne wrażenie dobre, ale.....!!!! Nie dajcie się nabrać na wieczorek z posiłkami i winem. Będą was usilnie namawiać i wielokrotnie podkreślać, że w tym dniu nie ma kolacji. Już dobrze nie pamiętam ale to koszt około 70 euro. Posiłki marne i bardzo minimalne. Wino cienkie i na stołach tylko na początku imprezy. W ogóle to widać już rutyniarstwo - szybko, bez liczenia się z potrzebami uczestników (postoje autobusu co 4 - 5 godzin, z zaznaczeniem aby nie korzystać z toalet). Bardzo marne jedzenie - wyliczone kromki chleba na osobę, bardzo mocne podkreślenie aby nic nawet to co Ci ewentualnie w tej chwili nie podchodzi nie było zabierane ze stołówki. Autobus Solaris niby nowoczesny nowy ale obsługa nie potrafi opanować wentylacji wewnątrz. Osoby siedzące z tyłu (wyżej niż kierowca i PANI Magda) są albo zbyt podgrzewane albo ziębione - nie ma stałej temperatury powietrza. W ogóle arogancka PANII Magda mówiąca ciągle do podróżnych per Kochani - zbytnio spoufala się z podróżnymi i nie umie znaleźć swego miejsca w szeregu. Wygląda to tak jakbyśmy to my byli dla Itaki a nie ona dla nas. Dojazd antenowy - autobus z Krakowa do Opola to jedna wielka porażka. Na zewnątrz + 7 a stary rupieć niby Mercedes nie ma ogrzewania. Niby kierowca na uwagi podróznych próbuje coś naprawiać, ale to ściemaa, bo deszcz pada a on dużym recznikiem już wcześniej przygotowanym ciągle wyciera zaparowane szyby jadąc prawie po omacku. Ludzie ubierają co mają ze sobą - kurtki czapki, okrywają kolana ręcznikami. Zgroza. W San Marino na początek sklep z trunkami i minimini degustacją - właściciel mówi po Polsku widać, że jusz nie jedną wycieczkę mu tu zagoniono oferuje trunki na sprzedaż z dostawą do autokaru. Jak się później okaże w cenie dużo wyższej niż w innych sklepach. Jeśli nie chcecie chodzić głodni zabierzcie ze sobą z Polski jakieś niepsujące jedzenie (kabanosy, konserwy, słodycze, termos na kawę) bo tym co dają to raczej trudno się najeść, bo monotonne (pasta) mało i byle co. odpowiedz » ITAKA - opinie! [2009-10-21 13:42 194.246.107.*]
NIE POLECAM! Byłam z ITAKĄ e Egipcie w Hotelu GRAND PLAZA 5*.Kompletny brak organizacji, rezydentaka nie umiala odpowiedzieć na żadne pytanie zadane przez turystów. Lot mieliśmy opóźniony o 4 godziny o czym poinformowano nas dopiero na lotnisku przy odbiorze biletów. Po dotarciu do hotelu w recepcji usłyszeliśm, że hotel nic nie wie o tym,że Itaka przyśłe gości i w związku z tym nie mają dla nas pokoji. (w umowie mieliśmy gwarancję hotelu) po ok 2 godz. dostaliśmy pokoje. Ale dzień już nam uciekł. Jeśli chodzi o wycieczki organizowane na miejscu przez Itakę tęż pozostawiają wiele do życzenia. Bardzo wysokie ceny ok 40-60% wyższe niż w biurach miejscowych, mających polskich przewodników. Rezydentka nie potrafiła nawet podać prawidłowo godzin wyjazdu, ani całkowitego kosztu wycieczki, mam tu na myśli dopłaty związane z biletam wstępu do parku Ras Mochamed czy zakup arafatek za 6 dolców od sztuki, które można kupić w sklepiku przed hotelem po 2 dolce. Doba hotelowa kończyła nam się o 12 w południe, wylot mieliśmu o 1 w nocy więc 10 godzin koczowaliśmy z walizkami w recepcji, nie mieliśmy możliwości przedłużenia pokoi (nawet odpłatnie 60 dolarów od pokoju) ponieważ Hotel miał wszystkie pokoje zajęte. w zeszły roku była w Egipcie w tym samym hotelu z SUN FUN i nie miałam takich niespodzianek. w pokojach byliśmy do samego końca, (wylot też był w nocy). Jednym słowem nie polecam ITAKI, chyba, że ktoś lubi niemiłe niespodzianki. odpowiedz » ITAKA - opinie! [2010-07-06 10:42 83.3.102.*]
W tym roku 2 raz miałam leciec do Egiptu z biura podróży Itaka.Za 1-szym razem samolot opóźnił się o 7,30 godziny(zamiast 19.45 wyleciałam 0 0.50)troche lipnie ale ogólnie z wakacji byłam zadowolona,natomiast do mojego 2-giego pobytu nie doszło,poniewaz samolot był popsuty i nie dało sie go naprawic.Do samego konca udawali ze wszytsko jets ok,a 5 minut przezd startem poinformowali nas ze samolot nie wyleci z przyczyn technicznychh do 2 w nocy i wyprosili nas w terminala(zakupy musielismy oddac)o 2.00 okazało sie ze samolot dzis nie wyleci i pojechalismy do hotelu.Ale na 220 osob były tylko 2 autokary...Wiec byłam w hotelu w Katowicach o 4.00 ale inny co jechali w ostatniej turze byli 4.50.Nastepnego dnia mielismy miec wylot o 10.50 o 12.00 o 14.00 po czym okazało sie ze samolot zastepczy musuiał awaryjnie lądować bo pękła mu szyba w kolpicie.i nie było wiadomo czy jednak polecimy.Wtedy Pani z biura która wydaje bilety po długim namysle stwierdzila ze mozemy zrezygnowac i dostaniemy zwrot pieniazków wiec skorzystałam ztej propozycji.Ogólnie oceniam źle zachowanie osob z biura bo wg mnie powinni nas poinformowac a oni nic nie wiedzieli.... Moja przygoda była z liniami lotniczymi AIR italy Polska wiec prosze uważać bo szkoda spędzac wakacje na potnisku przezd ponad 20 godzin odpowiedz »
|