|
Wątek:
|
Nowe standardy UE w zakresie Andrzej Łach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.8.169.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-13 19:36
|
Temat:
|
Nowe zabezpieczenia autobusów
|
Treść:
|
Jako osoba wykonująca przewozy w kraju i za granicą , mam kilka wątpliwości .Autobus to nie statek ,który ma szalupy ratunkowe dla swoich pasażerów.Zwróćmy uwagę ,że nawet na dużych statkach nie ma tych szalup dla wszystkich pasażerów.Autobus 50 osobowy to pięćdziesiąt apteczek,ich terminowość też jest określona ,za tym więc idą koszty .Obserwując rynek przewozów pasażerskich wiem ,że wynajmujący szuka jak najtańszego przewoźnika,a spodziewa się usługi w luksusach ze 100 % gwarancją bezpieczeństwa.Śmiem twierdzić ,że standard uzależniony jest od ceny. Należy bezwzględnie ustalić warunki dla wszystkich jednakowe np.po niemieckiej stronie ważą autobusy z polskimi turystami ,w żadnym pojeździe z zagranicy ,który posiada zezwolenie na prędkość 100 km/godz. nie ma przegrody za kierowcą ,w Polsce bez takiej przegrody nie uzyska się takiego zezwolenia.Kolejna sprawa to odmowa rejestrowania pojazdu ,który posiada opony nalewane na tylnej osi pomimo homologacji.Trzy lata jazdy na takich oponach po za granicami kraju przy każdym wjeździe do Niemiec kontrola ,nigdy nie mieliśmy problemów nigdy ,też na tych oponach nie mieliśmy kapcia .Dziwi mnie więc odmowa naszych diagnostów .Można zarejestrować pojazd i jeździć nim w kraju natomiast nie można wyjeżdżać za granicę.
|