Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Logostour czy Opal?
Autor: Czytelnik IP 83.23.249.*
Data wysłania: 2009-10-09 17:16
Temat: Logos tour - opinie
Treść: potwierdzam, że jedno z najgorszych biur na rynku. Byłem z nimi w Meksyk - Guatemala (tylko dzięki pilotowi wyjazd udany), RPA - o 50 % gorzej, Indie - Nepal - totalna porażka i naciaganie uczestników.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Logos tour - opinie [2010-09-08 17:29 188.33.121.*]
PORAŻKA na całego. Byłam z nimi 32 dni na wycieczce DOOKOŁA USA. Przewodniczką była p. Joanna i co mimo iż mieliśmy dużo wolnego czasu w New York to nie zrealizowała całego programu (1 dzień zrobiła wolny a drugiego dnia zabrakło jej czasu na realizację wszystkich punktów programu). Kazała też płacić 2 razy za te same wejściówki. Najpierw zakładała za nas kasę a potem my oddawaliśmy jej. I pod koniec wyjazdu kazała zapłacić 4 osobom kasę - jak to twierdziła nie zapłaciły jej - choć widzieliśmy jak te osoby jej płaciły - PARANOJA i już,. Nigdy więcej z LOGOS TUR nie pojadę. odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-10-07 09:05 89.77.110.*]
Chcielibyśmy dorzucić garść piołunu do ciężko zapracowanej przez nas wycieczki "Dookoła USA". Przewodniczką była Pani Joanna Trzcińska- Meyor. Otróż ta Pani właśnie nas naciągnęła na dwukrotną zapłatę za założone wcześniej wstępy-w sumie wmówiła nam w obecności wszystkich uczestników na końcu objazdówki(!!!) , że rzekomo nie zapłaciliśmy 107 dolarów (tj. równowartość ok.300 zł).Pod presją jej oskarżeń uiściłam ponowną opłatę.Dziewczyna, która się nie "ugięła" pod gradem jej wymowy była przez nią "ścigana " do końca wycieczki.
Jestem nauczycielem z ponad 30-letnim stażem i nigdy nie oszukałam finansowo nikogo-wiem, że na pewno zapłaciłam składkę za pierwszym razem.Gdyby Biuro było po stronie potencjalnych,przyszłych klientów postarałoby się wyjaśnić z nieuczciwą pilotką tę sprawę i zwrócić trzem oszukanym przez Panią Joannę kwotę.Jak mogła żądać tych pieniędzy na końcu wycieczki , a nie 3 tygodnie wcześniej?! Coś tu jest chyba nie tak!!!
Pragnę nadmienić, że innej uczestniczce Pani Basi wydała o 25 dolarów za dużo ze składki.
Ankiety nie wypełniłam z nerwów , bo zaraz na lotnisku wrzuciłam ją do kosza,przedtem mówiąc przewodniczce, że napiszę skargę do firmy.
(Jeśli Pani Trzcińska może żądać pieniędzy "podwójnych" 3 "tygodnie" po fakcie, to dlaczego ja nie mogę po fakcie prosić o oddanie nieuczciwie zagarniętych mi pieniędzy.) Jeśli "Logostur" nie rozpatrzy pozytywnie mojej skargi , będę się poważnie zastanawiać nad planowaniem wojaży z skądinąd "solidnym "
Biurem.Miłośniczka objazdówek-Ewa z mężem.
odpowiedz »

Logos tour - opinie [2011-12-17 23:17 164.127.220.*]
I jak sprawa się potoczyła? - rozpatrzyli skargę?! odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-11-01 17:01 188.146.255.*]
No to pięknie....wyjeżdzamy z tą właśnie Panią 8-11-2010 (Wietnam Kambodza Laos ).................aż strach się bać ! odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-11-04 12:22 89.74.163.*]
ale o ktora pilotke chodzi? odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-09-22 09:04 83.24.178.*]
Witamy! Ponieważ nie odezwała się Pani do nas na mail, spróbujemy
odpowiedzieć tutaj - nie chcielibyśmy zostawiać tej sprawy bez
wyjaśnienia. Sprawdziliśmy ankiety, które były zbierane po wycieczce wśród
uczestników - nikt nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń ani do sposobu
realizacji programu ani do pracy pilotki. Nie została też zgłoszona u
nas żadna skarga czy reklamacja. Szkoda, że nie skorzystała Pani z
możliwości przekazania swoich uwag w ankiecie albo poprzez bezpośredni
kontakt z biurem. Z informacji przekazanej przez pilotkę - i potwierdzonej przez nas u
kilku turystów biorących udział w tej wycieczce - wynika, że nie miało
miejsca opisana przez Panią sytuacja, w której pilotka "1 dzień
zrobiła wolny a drugiego dnia zabrakło jej czasu na realizację
wszystkich punktów programu". Z całego programu nie został wykonany
tylko jeden punkt - przejazd do dzielnicy Greenpoint. Rezygnacja
wynikała z dużych korków w tym dniu. Pilotka nie chciała ryzykować
spóźnienia na lotnisko (był to ostatni dzień wycieczki). Podjęła
naszym zdaniem słuszną decyzję, bo spóźnienie na samolot powrotny z
USA z pewnością byłoby znacznie większym kłopotem dla wszystkich
turystów niż pominięcie wizyty na Greenpoincie. Tak niestety czasem
bywa, że nie da się przewidzieć wszystkich okoliczności z góry i
jakieś niezaplanowane wydarzenia uniemożliwiają realizacje któregoś z
punktów programu. Z tego powodu zawsze staramy się na naszych
wycieczkach - w miarę możliwości - realizować także niezaplanowane
atrakcje. I na tej imprezie takich dodatkowych, nie przewidzianych
programem a zrealizowanych punktów było ponad 20. Na przykład w Nowym
Jorku nie tylko turyści pojechali - poza programem - na wyspę, na
której stoi Statua Wolności, ale nawet udało się zorganizować wejście
do środka, co zazwyczaj nie jest możliwe i stanowi nie lada atrakcje
dla turystów. Przykro nam, że czuje się Pani nieusatysfakcjonowana wycieczką -
wkładamy bardzo dużo pracy w to, żeby podróżujący z nami turyści byli
w pełni zadowoleni. Zawsze też z pokora słuchamy wszystkich uwag i
opinii - szkoda, że nie przekazała nam ich Pani po powrocie, co
umożliwiłoby nam skuteczne i szybkie wyjaśnienie wszystkiego w
bezpośredniej rozmowie. Z pozdrowieniami!
Biuro Turystyki ZNP LogosTour | e-mail: opinie@logostour.pl |
[www.logostour.pl]
odpowiedz »

Logos tour porazka? - owszem [2010-09-22 13:16 89.174.122.*]
Jeżeli Państwo tak dbacie o klientów, to chciałem przypomnieć, że mija czwarty tydzień od momentu kiedy WSZYSCY co do jednego uczestnicy wycieczki Namibia-Botswana-Zimbabwe-Zambia-RPA złożyli reklamację oraz napisali w ankietach co myślą o tej wycieczce i pani Małgorzacie D. - naszej pilotce. I jak na razie nie doczekaliśmy się żadnej odpowiedzi, a ustawowy termin niedługo mija... Na tej wycieczce nie zostało zrealizowanych kilka punktów programu, nie zorganizowano m.in. wycieczki do Kaokoland do plemienia Himba która jest jednym z gwoździ programu. Musieliśmy poświęcić cały dzień aby we własnym zakresie zorganizować sobie tą wycieczkę w innym terminie, kosztem innych atrakcji oczywiście. Poza tym warunki w jakich podróżowaliśmy to była po prostu kpina i absolutnie nie odpowiadały opisanym w ofercie. Zresztą za jeden tylko wybryk pani pilot, która nagle oświadcza, że skradziono jej dokumenty i zebrane od nas pieniądze i lecimy dalej sami należy się zadośćuczynienie. W RPA zajął się nami pracownik innego biura i mieliśmy porównanie jak pracują inni a jak ci wynajęci przez LogosTour... Pozdrawiam. Janusz odpowiedz »

Logos tour porazka? - owszem [2010-09-29 14:47 95.49.32.*]
Panie Januszu, Bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony z wycieczki. Przy organizacji każdego wyjazdu ciężko bowiem pracujemy, żeby turyści byli usatysfakcjonowani. Złożył Pan jednak reklamację i oczywiście zostanie ona (już została) potraktowana bardzo poważnie - nawet jeśli dokładne wyjaśnienie trwa jakiś czas, to z pewnością nie przekraczamy terminów odpowiedzi, do jakich sami się zobowiązaliśmy w naszych procedurach. Także i Pan otrzymał odpowiedź w terminie - nie trzeba było w tym celu ponaglać nas na publicznym forum. Otrzymał Pan szczegółowe wyjaśnienie i odpowiedź na reklamację, jeśli coś jeszcze jest do wyjaśnienia - zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z biurem. Tak z pewnością łatwiej będzie dojść nam do porozumienia, bo inaczej wkradają się jakieś nieścisłości i przekłamania - jak choćby to, że w RPA zajął się Państwem tak doskonale pracownik innego biura, podczas gdy była to osoba wynajęta i opłacona przez LogosTour. Bardzo nam przykro, że pilotka została okradziona z pieniędzy i dokumentów - zapewniamy, że z pewnością wolałaby aby to się nie stało. Niestety, bez dokumentów nie mogła po prostu polecieć z Państwem i przekroczyć granicy RPA. Służby graniczne nie są w tym zakresie elastyczne. Ale byli Państwo "sami" tylko w czasie lotu - od razu po wylądowaniu czekał na Państwa reprezentujący nasze biuro rezerwowy pilot. Rozumiejąc jednak, że splot okoliczności mógł być dla Państwa irytujący i kierując się chęcią polubownego załatwienia sprawy, zapraszamy do bezpośredniego wyjaśnienia wszystkich wątpliwości i pretensji bezpośrednio z biurem. Z poważaniem,
Biuro Turystyki ZNP LogosTour | e-mail: opinie@logostour.pl |
http://www.logostour.pl
odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-09-09 16:33 178.42.250.*]
Witamy! Proszę o bezpośredni kontakt na mail opinie@logostour.pl i informację
kiedy Pan/Pani był/była na tej wycieczce i jakie dokładnie uwagi ma
Pan/Pani wobec pracy pilota. Postaramy się wyjaśnić tę sprawę. Pozdrawiamy!
Biuro Turystyki ZNP LogosTour | e-mail: opinie@logostour.pl
odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-03-14 18:23 83.6.207.*]
Człowieku. Ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. Chyba nie byłeś z Logos Tour, tylko z jakiegoś biura z Pipidówka Górnego. Ja wróciłem pod koniec 2009r. z Indii i impreza była super. logos Tour to 5* biuro podróży. Ale są ludzie, tak jak Ty, którzy nawet gdyby mieli warunki księcia z bajki, to i tak narzekaliby na wszystko i wszystkich. To jest typowe dla Polaka. Krzysztof z Warszawy odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-05-16 20:22 77.236.0.*]
Byłam z Logosem w Egipcie (parę lat temu - chyba 2001 r. jeszcze można było zwiedzać Egipt mikrobusem) wrażenia niezapomniane. Pilot - perła Mirek Muszyński, w 2006 byłam na objazdówce w Maroku - złego słowa nie powiem, w 2009 r. - objazd po Chinach, w 2010 r. objazd Indie - Nepal obaj piloci - najwyższy poziom. Dla mnie Logos to jedno z najlepszych biur, a korzystałam z usług kilu. Myślę, ze krytyka wynika z faktu, że turyści nie zdają sobie do końca sprawy z tego do jakiego kraju jadą, że niestety w hotele mogą nie być najlepsze a jedzenie może być dziwne. Takie życie. Następny urlop na 100% z Logosem. Narzekającym polecam Itakę - to dopiero jazda, od razu docenią Logos. Lekceważenie prez Itakę turystów przechodzi wszelkie granice. Hanka odpowiedz »

Logos tour - opinie [2016-10-21 19:24 94.254.167.*]
z Logosem jeździmy już 13 lat byliśmy na wielu wycieczkach , to jest niestety!! NAJLEPSZE BIURO !!!, NAJLEPSI PILOCI !!! ,jednym słowem pełen profesjonalizm, niektórzy ludzie (większość) nie powinni w ogóle podróżować bo to sami malkontenci nic im się nie podoba tylko marudzą i przeszkadzają tym, którzy chcą poznawać i podróżować. TYLKO Z LOGOS TOUREM zawsze zadowoleni BBG odpowiedz »

Logos tour - opinie [2017-11-22 01:51 185.28.251.*]
sprawdź w słowniku co znaczy słowo <niestety> odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-01-29 23:59 83.27.90.*]
faktycznie, Indie to totalna porażka, ale np. Australia i Nowa Zelandia SUPER !!!! Głownie dzieki wspólpracującym loklanym biurem prowadzonym przez Polaków. odpowiedz »

false [2010-02-04 14:02 62.233.159.*]
Rany - ale mnie załamaliście!!! Mam do soboty podjąć decyzję: INDIE - NEPAL ze Śliwką /Logos Travel/ czy z LOGOS tour? Chodzi o pilotów czy o coś innego? Bo byłam z Rainbowtours na objazdówce Meksyk-Gwatemala-Belize-Honduras i pilot był MASAKRYCZNY czym kompletnie zniszczył nam cały wyjazd i wspomnienia po nim... Nie dopuszczam powtórki z rozrywki! Ze Śliwką się tylko waham bo ma krótszą o 2 dni wycieczkę a droższą o 1,5 tysiąca więc nie mało na osobę.... Pomóżcie w wyborze!!! Co było nie tak z Logostour?
Magdalena P.
odpowiedz »

false [2010-03-14 17:32 83.6.207.*]
Wróciliśmy w końcu listopada z Indii i Nepalu z Logos Tour i nie zamienilibyśmy tej podróży na inne biuro. Było super. Pilot p. dr Ryszard L. ( Czacza)to super facet. Dzięki niemu impreza była wspaniała. Program dość napiętry ale zrealizowany w 100 procentach. Hotele nas zaskoczyły pozytywnie. Wyżywienie generalnie wegetariańskie ale zawsze było mięsko z kurczaka. Desery też dobre. Autokarem przejechaliśmy z Delhi do Katmandu i TATA (marka busa) się nie popsuł. Granicę z Nepalem przekroczyliśmy szybko i bez kłopotów. Nie wspomnimy już o przejażdżce po dżunglii i spływie po rzece pełnej krokodyli. Każdemu z czystym sumieniem możemy polecić Logos Tour i żadne inne. Pozdrawiamy M. i K. z Warszawy odpowiedz »

Logos Travel [2010-03-02 17:17 77.254.244.*]
Logos Sliwka jest super nie ma lepszych pilotow zadne inne biuro
jolanta
odpowiedz »

Logos Travel [2010-12-28 11:14 83.15.83.*]
nie sa tacy super byłam w 2009 ze Śliwką Tybet pociągiem do Lashy - Everest- Nepal i Piotr przewodnik porażka , zero zgrania z 7- osobową grupą, wiecznie zmęczony, sam program super ale cóż bez atmosfery
Mariola
odpowiedz »

Logos Travel [2010-03-14 18:25 83.6.207.*]
Lepsze o niebo jest Logos Tour. odpowiedz »

Logos Travel [2010-03-16 12:37 193.111.166.*]
Nie polecam ani Logostur ani Logos Travel. Oba biura nastawione na emerytów bez ogłady za których na każdym kroku trzeba się wstydzić. Byłem z pierwszym w Australii i Nowej Zeladnii a z drugim w RPA - porażka za bardzo wygórowaną cenę odpowiedz »

Logos Travel [2010-03-16 18:47 89.77.108.*]
jestem emerytem jeżdżącym z Logostourem, ale w tej chwili wstydzę się za wypowiedź mojego przedmówcy. odpowiedz »

Logos Travel [2010-03-16 18:35 83.5.70.*]
...więc za co konkretnie trzeba się było wstydzić, za uczestników wycieczek czy za pilotów, czy tez za całą konstrukcję imprez, a może za warunki socjalne...zaczynam się poważnie obawiać wyjazdu...może nie dołączać do grona turystów o takim wizerunku... odpowiedz »

false [2010-02-06 23:02 83.6.157.*]
Logos Tour - fatalny pilot - bez elementarnej wiedzy o Indiach i nieznajomości lokalanych zwyczajów, kiepski językowo, nie interweniował, jak nam sie coś nie podobało " proszę Państwa, to Indie, trzeba sobie było przeczytac, gdzie jedziecie", kiepski program, standard hoteli beznadziejny - brudna, nie prana pościel, śniadanie mikro - tosty, dzem jajka i NIC więcej. A wycieczka wcale nie była tania i obiecywała zakwaterowanie w hotelach 3-4*, a to nie znaczy żę może być brudno, prusaki, pokoje bez okien i wentylacji, łazienka + umywalka i kubeł na wodę. Całe dni bez mozliwości zatrzymania się np żeby coś kupić, napić sie czy zjeść, ( oprócz łapania ciepłej coca coli i chipsów ze straganów po drodze), zmiana przejazdu pociągiem z dziennego ( miały być piekne widoki) na całonocny klasą XY - bez przedziałów, gorąco, ciasno - zaoszczędzili na hotelach a my na widokach. Bezsensowene kilku godzinne wizyty w sklepach typu dywany, bizuteria - pseudo pokazy i naciąganie na zakupy, autokar - pożal sie Boże, powyrywane pokrętła klimatyzacji, dziury po głośnikach z których tak dmuchało, ze trzeba było zatykać skarpetkami...niestety, Indie z Logostourem były kiepskie, ale na innych wycieczkach było OK. odpowiedz »

false [2010-06-20 11:19 77.236.0.*]
To jest właśnie przykład turysty, który nie wie gdzie jedzie. Knajpki po drodze, chyba false nie byłeś w Iindiach - bo knajpki po drodze to przeżycia ekstremalne - coś jest pewne - lamblie albo tasiemiec w przepadku szczęściarza to może glista ludzka lub dobra biegunka. Podczas pobytu w windiach i Nepalu (4 tygodnie prawie) nie odważyłabym się jeść w rozpadających się budach przydrożnych w obawie o zdrowie. A zdrowie mam niezłe. Zgadzam się że autokary marki TATA to nie Bova, ale to wiadomo przed wyjazdem. Wiadomo, że jedzenie będzie hinduskie, więc nie każdemu odpowiadające, a hotele indyjskie też nie są najlepsze (ich gwiazdki to niekoniecznie to co w Europie czy USA). Polecam Ci false wyjazd do Włoch będą knajpki, dobre hotele (tylko trzeba zapłacić) i czystość rodzem z uE (pewnie nawet banany proste). odpowiedz »

Logos tour - opinie [2010-09-08 12:25 83.31.60.*]
Witamy!
Dyskusja jak widać sprzed jakiegoś czasu… Jeszcze się wtedy aktywnie nie udzielaliśmy na tym forum :-) Gdyby ktoś miał aktualnie jakieś pytania do LogosTour, to zapraszamy - piszcie na mail opinie@logostour.pl
Pozdrawiamy!
Biuro Turystyki ZNP LogosTour | e-mail: opinie@logostour.pl
odpowiedz »

false [2010-02-22 08:33 62.233.159.*]
Dzięki za info. Ja już podjęłam decyzję - jadę ze Śliwką /Logos Travel/ - mam nadzieję, że będzie lepiej choć po analizie tych wpisów już się nastawiłam na obóz przetrwania :-) Z takim nastawieniem mogą mnie już tylko pozytywnie zaskoczyć ! Odmelduję się po powrocie!
Pozdrawiam wszystkich - m.
odpowiedz »

Roman [2017-11-12 13:05 46.127.37.*]
Bylimy w 2017 r na Wycieczce ALaska Kanada Zachodnia. pilotem byl Bogdan. Pilot mial wiedze i znal trase. Ale byl bardzo arogancki, wrecz nieprzyjemny. Srodki transportu o najnizszym standardzie Nigdy wiecej z tym biurem nie pojedziemy. odpowiedz »

false [2010-02-04 23:22 89.77.112.*]
Dla mnie tylko pilot - jeanka odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij