|
Wątek:
|
Goście hotelowi są coraz kreatywniejsi w kradzieżach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.222.87.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-08 23:38
|
Temat:
|
Co kradną klienci hoteli?
|
Treść:
|
Tekst w części wprowadza w błąd Czytelników. Takie bowiem rzeczy, jak np. mydło czy szampon są udostępniane gościom w pokojach hotelowych na zasadzie darowizny. W celach marketingowych w lepszych hotelach dotyczy to też innych kosmetykow, dlugopisów z logo hotelu, papeterii itp. rzeczy niekiedy nawet dosyć kosztownych, jak np. wieczne pióra czy portfele dla VIP-ów. Piszę o tym w różnych swoich podręcznikach, np. w pracy Prawo w turystyce i rekreacji, Difin, W-wa 2007 w rozdziale o umowie darowizny w działalności hotelarskiej. A więc wzięcie takiego przedmiotu przez gościa hotelowego nie jest żadną kradzieżą...
Jerzy Gospodarek, SGH
|