|
Wątek:
|
Jak kształtują się ceny noclegów w polskich hotelach?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.168.136.*
|
Data wysłania:
|
2006-08-21 07:44
|
Temat:
|
szkoda, ze...
|
Treść:
|
...nie zapytala Pani o glebsze przyczyny w/w refleksji tylko o zrodlo... Czyli kto sprawca donosu... To faktycznie byle komunistyczne podejscie... bo ja na pani miejscu zastanowilabym sie prawdziwie i gleboko nad przyczyna reakcji... czyli musi byc cos NIE TAK skoro ktos zdobyl sie na reakcje... Ja osobiscie, gdy nie czuje potrzeby to NIE TRACE CZASU na napisanie nawet paru slow.
Zaznaczam, ze nie mam z ta sprawa nic wspolnego a o samej nazwie sieci w/w dowiedzialam sie z powyzszego listu/komentarza. NIe pytac prosze, kto to napisal, ale dlaczego.... Z powazaniem... Byla pracownica hoteli, nie w Polsce
|
Odpowiedzi:
szkoda, ze... nie na temat [2006-08-21 10:37 62.111.199.*]
Szanowna Pani, Dziękuję za komentarz, który przyznam, uważam jednak za chwytanie za słowa. Pozwolę sobie zacytować: " Ja osobiscie, gdy nie czuje potrzeby to NIE TRACE CZASU na napisanie nawet paru slow. Zaznaczam, ze nie mam z ta sprawa nic wspolnego a o samej nazwie sieci w/w dowiedzialam sie z powyzszego listu/komentarza." Aby nie były to jedynie lingwistyczne potyczki, zapraszam serdecznie do zapoznania się z tematem wcześniejszej wymiany informacji na przykład poprzez skorzystanie z usług naszych hoteli. Rezerwacji np. w hotelu Felix ** można dokonać na stronach: www.puhit.pl lub www.starthotel.pl. Chętnie poznam Pani opinię, najchętniej jednak w trakcie zwykłej , a nie wirtualnej rozmowy, bez niepotrzebnego immunitetu anonimowości, nie jest on potrzebny, bo to nie jest sytuacja, w której trzeba prezentować wrogą postawę. Przynajmniej z mojej strony- zalezy mi na wymianie opinii w pozytywnej atmosferze. Myślę, że warto mieć odwagę do wyrażania własnych poglądów i podpisywania się pod nimi, aby nie były uważane za "donosy". Każda opinia na temat efektów naszej pracy jest cenna, natomiast secjalnej uwagi wymagają negatywne opinie, których, proszę mi wierzyć, jest bardzo mało w zestawieniu z tymi pozytywnymi. Dlatego nad każdą reklamacją pochylamy się, aby szybko zlikwidować problem i naprawić szkody. Dowodem na rozsnące zadowolenie naszych Gości jest sukces rynkowy firmy, ale, tak bywa, zdarzają się także negatywne sytuacje. Dbamy i będziemy dbać o to, aby było ich jak najmniej. Pozdrawiam i życzę dobrego dnia i humoru! Proszę nie zapomnieć o moim zaproszeniu :) Z poważaniem, Katarzyna Tomczyk odpowiedz »
szkoda, ze... nie na temat [2007-12-08 22:27 87.206.12.*]
stracilas maila odpowiedz »
|