|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.105.104.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-06 10:59
|
Temat:
|
Znam Exim Tour
|
Treść:
|
Ja też reklamowałam Palm Inn i nie otrzymałam odpowiedzi w ciągu 30 dni. W związku z tym składam pozew do sądu. Wnosiłam o zwrot kosztów wyżywienia i zakwaterowania. Czy jest ktoś w podobnej sytuacji, albo otrzymał odpowiedź z Exim na reklamację Palm Inn?
|
Odpowiedzi:
Znam Exim Tour [2009-12-08 15:38 91.149.206.*]
ja dostałam upust którego nie chce 107 zł, zażądałam 30% i nawet tyle nie zrekompensuje tego fatalnego wypoczynku. zamierzam się udać do sądu, nawet rzecznika zlewają - może sąd da radę. tylko tym razem to oczekuje zwrotu całości skoro zlewają mnie przez pół roku. proszę o kontakt wszystkich z tym problemem - nie zamierzam odpuścić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-10-11 22:15 83.143.102.*]
Też składałam reklamacje z Palm Inn dostałam odpowiedzź odmowną natomiasta moja kumpela była razem ze mną w tym samym czasie w Palm Inn i o trzymła zwrot rekompensatęale jaja oni myśleli że my się nie znamyiwpadli w własne sidła odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-10-07 14:57 94.158.227.*]
hej, zanim pójdziesz do sądu zgłos się do rzecznika praw konsumenta,bo jak nie otzrymałes odpowiedzi na reklamacje w ciagu 30 dni od dnia nastepnego kiedy zgłaszałeś,to juz jest na Twoją korzysc roztrzygnieta-od tego nie ma odstępstw-kropka. Opisz dokładnie sytuacje,wyslij wszystki kopie okumentów,umowa,reklamacja Twoja,zdjecie stępla pocztowego, Odpowiedza Ci szybko i bardzo dokładnie-byłam zdumiona kiedy rozpisali się o mojej sytuacji na 1,5 strony. powodzenia odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-10-07 21:41 83.7.54.*]
byłam z Eximem w Tunezji w Palm Inn i minęło już 30 dni od wysłania reklamacji .Czy mógłby ktoś podać adres rzecznika praw konsumenta, oraz jakie należy przesłać dokumenty?Z góry dziękuje. odpowiedz »
|