|
Wątek:
|
Dolina Charlotty - raj dla chcących naprawdę odpocząć?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.48.137.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-04 16:26
|
Temat:
|
Dolina Charlotty - raj dla chcących naprawdę odpocząć?
|
Treść:
|
List otwarty do własciciela Doliny Charlotty Mirosława Wawrowskiego Szanowny Panie Napisałem do Pana w dniu 16.08.09r prywatny list z opisem "wyczynów" pańskiego pracownika parkingu, który niszczy samochody klientów gdy ktoś zaparkuje w innym rzędzie niż on sobie wymyśli. Niestety do dnia dzisiejszego nie raczył Pan odpowiedzieć , ani zająć jakiegokolwiek stanowiska. Jestem Pana postawą zażenowany i zniesmaczony. Swoim milczeniem aprobuje Pan postępowanie parkingowego bandyty i debila. Pracownik ten jak najszybciej powinien zgłosić się do psychiatry. Przeglądałem tez internetowe forum na temat Pańskiej działalności w Dolinie Charlotty i nasuwają się niestety bardzo smutne wnioski. Otóż biorąc pod uwagę zdarzenia, które maja miejsce w Dolinie Charlotty i których doświadczają pańscy klienci m.in. takie jak beznadziejna organizacja wesel, pijana obsługa podczas wesel, oszukani w różny sposób klienci chcący zorganizować u Pana wesele, tragiczne wypadki w parku linowym, niszczenie samochodów klientów przez obsługę parkingu itd. to wyłania się zatrważający obraz usługi świadczonej przez Pańską firmę.Myślę , że dąży Pan do profesjonalizmu w prowadzeniu usług hotelarskich i gastronomicznych na wysokim poziomie, a tu .....totalna amatorszczyzna !!!!! Brak wyobraźni, arogancja i debilizm niektórych Pana pracowników oraz braki organizacyjne powodują, że proponowana przez Pana usługa powoduje wręcz zagrożenie dla życia, zdrowia i mienia pańskich klientów Jak tak dalej będzie się działo w Dolinie Charlotty to plajta jest blisko, albo coś gorszego. Mimo wszystko nie życzę Panu źle rysa
|