|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.158.227.*
|
Data wysłania:
|
2009-10-02 09:24
|
Temat:
|
Znam Exim Tour
|
Treść:
|
witam byłam z tym biurem w Tunezji,nie podobało mi się bo były straszne warunki-ale to inny temat,hotel Palm Inn ogłosił bankructwo-szefowie musieli wiedzieć że już bliski koniec i zlewali wszystko-mozecie sobie wyobrazić jak już im nie zależało na gosciach-jedzenie,czystość,alkohole-wszystko nie tak jak trzeba.Rezydent wcale nie pomagał,wręcz wrzeszczał i stroił fochy zamiast postarać się przenieść wszystkich do innego hotelu. Wycieczka Czechów została po pierwszej nocy przeniesiona-Exim nie reagował na żadne prośby. Napisałam na miejscu reklamcję-rezydent podpisał,po powrocie złożyłam ją w ich biurze..Czekałam ponad 32 dni na odpowiedz,kiedy przyszła otrzymałam zwrot kosztów w wysokości 64 zł!!! Kiedy zadzwoniłam do nich Pani z Exim była tak niemożliwie nastawiona na any,była przemądra.Usłyszałam "były śmieszne warunki bo pewnie śmieszne pieniądze zapłaciłam za wycieczkę" (1650 za tydz)uważam że nie były aż tak smieszne,kiedy powiedziałam jej że w restauracji były brudne talerze usłyszałam "proszę nie przesadzać,mogła pani wziąć szmatkę i sama przetrzeć talerz!"bardzo profesjonalna! oczywiscie złozyłam skarge do marszałkowskiego biura i rzecznika konsumentów-decyzja była już po tygodniu,do mojej wiadomosci wysyłane wszystkie pisma skierowane do Eximu. Nakazali zwrócić rzadaną kwotę przeze mnie,bo przekroczyli termin na odpowiedz(30 dni)do tego rezydent podpisał reklamacje wiec wszystko potwierdził tym samym.NIGDY WIECEJ Z EXIMEM NIGDZIE,NAWET DO TŁUSZCZA POD WARSZAWE NIE POJADE!!!!!!!!
|
Odpowiedzi:
Znam Exim Tour [2009-10-06 10:59 87.105.104.*]
Ja też reklamowałam Palm Inn i nie otrzymałam odpowiedzi w ciągu 30 dni. W związku z tym składam pozew do sądu. Wnosiłam o zwrot kosztów wyżywienia i zakwaterowania. Czy jest ktoś w podobnej sytuacji, albo otrzymał odpowiedź z Exim na reklamację Palm Inn? odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-12-08 15:38 91.149.206.*]
ja dostałam upust którego nie chce 107 zł, zażądałam 30% i nawet tyle nie zrekompensuje tego fatalnego wypoczynku. zamierzam się udać do sądu, nawet rzecznika zlewają - może sąd da radę. tylko tym razem to oczekuje zwrotu całości skoro zlewają mnie przez pół roku. proszę o kontakt wszystkich z tym problemem - nie zamierzam odpuścić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-10-11 22:15 83.143.102.*]
Też składałam reklamacje z Palm Inn dostałam odpowiedzź odmowną natomiasta moja kumpela była razem ze mną w tym samym czasie w Palm Inn i o trzymła zwrot rekompensatęale jaja oni myśleli że my się nie znamyiwpadli w własne sidła odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-10-07 14:57 94.158.227.*]
hej, zanim pójdziesz do sądu zgłos się do rzecznika praw konsumenta,bo jak nie otzrymałes odpowiedzi na reklamacje w ciagu 30 dni od dnia nastepnego kiedy zgłaszałeś,to juz jest na Twoją korzysc roztrzygnieta-od tego nie ma odstępstw-kropka. Opisz dokładnie sytuacje,wyslij wszystki kopie okumentów,umowa,reklamacja Twoja,zdjecie stępla pocztowego, Odpowiedza Ci szybko i bardzo dokładnie-byłam zdumiona kiedy rozpisali się o mojej sytuacji na 1,5 strony. powodzenia odpowiedz » Znam Exim Tour [2009-10-07 21:41 83.7.54.*]
byłam z Eximem w Tunezji w Palm Inn i minęło już 30 dni od wysłania reklamacji .Czy mógłby ktoś podać adres rzecznika praw konsumenta, oraz jakie należy przesłać dokumenty?Z góry dziękuje. odpowiedz »
|