|
Wątek:
|
MSZ: Polsce potrzebna jest spójna promocja
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.22.38.*
|
Data wysłania:
|
2009-09-28 16:22
|
Temat:
|
Polsce brakuje promocji na arenie międzynarodowej
|
Treść:
|
Kilka,kilkanaście instytucji nieopowiadających za promocję, każda ma swoje logo, swoją strategię, swój budżet i swoich ludzi i każda głównie zajmuje się planowaniem- chyba w tej dziedzinie jesteśmy mistrzami świata. Parę tygodni temu zmarnowaliśmy ogromną szansę na promocję Polski, jaką były finały ME w koszykówce. Po raz kolejny pokazało to brak jakiejkolwiek koncepcji działania w zakresie promocji. Pojawia się pytanie po co w ogóle starać się o organizację tego typu wydarzeń skoro nie potrafi się ich odpowiednio wykorzystać pod kątem promocji kraju czy poszczególnych miast. Brak plakatów, świecące pustkami strefy kibica ulokowane mało uczęszczanych miejscach, mieszkańcy nie mający pojęcia o tym, że taka impreza ma miejsce w ich mieście. Słuchając osób odpowiedzialnych za promocję miast, czy ze związków sportowych odnoszę wrażenie, że myślą iż taka impreza jak EURO 2012 wypromuje się sama... oby jak najszybciej się obudzili
|