|
Wątek:
|
orbis transport lekcewazy klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 188.33.68.*
|
Data wysłania:
|
2009-09-15 18:46
|
Temat:
|
orbis transport lekcewazy klientów
|
Treść:
|
Ja również chciałabym odradzić korzystanie z usług Orbis transport. W tym roku wykupiłam przejazd na trasie Wrocław- Ateny. Autokar, nota bene z szyldem firmy AGAP, a nie ORBIS, byl opóźniony, kierowcy po cywilnemu, autokar mały. Ale najgorsze przytrafilo mi się w drodze powrotnej, gdyż miałam problem z doatrciem na czas odjazdu do Aten. Opóźnione były promy i lokalni greccy przewoźnicy. Trzykrotnie dzwoniłam do kierowców informując o moim problemie i prosząc by poczekali na mnie z odjazdem do POlski. Niestety zasłaniali się czasem pracy kierowców i rozkładem jazdy. ROzkład jazdy rozbity był na dwie doby!!! a przecież chodziło o poczekanie na mnie 30 minut. Kierowcy poczekali tylko 10 ....Skutek był taki że zostałam w Atenach w środku nocy bez środków na zakup kolejnego biletu. Oczywiście moja reklamacja nie została uwzględniona, gdyż to pasażer musi stawić się na 30 minut przed odjazdem. Jednak proszę nie korzystajcie z usług ORBISu, gdyż nie biorą oni pod uwagę przypadków losowych, nie wykazali się zrozumieniem, a myślę że przy odrobinie dobrej woli sprawa była do załatwienia i spokojnie nadrobili by te 30 minut na trasie liczącej ponad 2000 km...
|