|
Wątek:
|
220 turystów ma problemy z powrotem z Tunezji!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.206.73.*
|
Data wysłania:
|
2006-08-16 20:35
|
Temat:
|
bdb komentarz PILOTA
|
Treść:
|
No to proszę wybierać droższe biura które stać na nowe samoloty. Przecież każdy może się dowiedzieć jakim samolotem będzie leciał zanim podpisze umowe. Skor wie Pani że to nie pierwszy raz z tym przewoźnikiem to proszę nie korzystać z jego usług. Polacy mają to do siebie że lecą jak ćmy do ognia jak widzą niskie ceny a potem się skarżą, grożą i wymyślają takie głupie komentarze jak na tym forum co po niektórzy. A w tym wypadku Exim zachował się naprawdę fer wobec klienta i profesionalnie. Nie rozumiem czemu tak się oburzacie. Godzina w samolocie to przecież nie tragedia. Posiłek w hotelu nakoszt firmy to lepsze niż 3 godziny na holu lotniska! Ludzie znajdźcie sobie naprawdę lepsze powody do narzekania. Jesteście śmieszni! Jestem pracownikiem biura tur. i znam branżę tur. ale nie pracuję z Eximem - dla jasności.
|