|
Wątek:
|
SkyEurope: jak odzyskać zwrot za niewykorzystany bilet?
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2009-09-07 12:47
|
Temat:
|
SkyEurope: jak odzyskać zwrot za niewykorzystany bilet?
|
Treść:
|
Aktualność: Tani słowacki przewoźnik we wtorek, 1 września ogłosił bankructwo i w związku z tym na europejskich lotniskach pozostało setki zaskoczonych pasażerów. Teraz pasażerowie, który wcześniej kupili bilety muszą postarać się o odzyskanie pieniędzy.
I tak, w przypadku, gdy pasażer zapłacił za bilet kartą kredytową, to pieniądze będzie można odzyskać. Trzeba zwrócić się do banku wystawiającego kartę i poprosić o zwrot za niewykorzystaną usługę.
Jeśli opłata za lot była uiszczana u pośrednika (agenta turystycznego, biura podróży, itp.) to pasażerowie mogą zgłosić się właśnie do niego i tam negocjować warunki ewentualnego zwrotu.
Natomiast Ci turyści, którzy opłacili bilet np. gotówką mogą nigdy nie odzyskać swoich pieniędzy.
|