|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.205.79.*
|
Data wysłania:
|
2009-08-28 12:19
|
Temat:
|
Znam Exim Tour
|
Treść:
|
Witam. Jestem klientką Eximu - a w zasadzie byłam pierwszy i ostatni raz. Na wstępie wycieczki do Tunezji zdublowali nam miejsca w samolocie - moją rodzinę przesadzano 3 razy!!! Stres i nerwy do tego niespokojne dzieci (rok i 8lat). Powrót też nieszczególny - międzylądowanie we Wrocławiu, potem lot do poznania i okazuje się, że wózek naszej córki, a także bagaż koleżanki pozostał na lotnisku we Wrocławiu ( czyt. historię klientki Eximu poniżej) no i nie miał nam go kto odesłać, choć Pani, u której zgłaszaliśmy zaginięcie poinformowała nas, że bagaże wyślą spedycją. Tak więc bagaż odebrac musieliśmy na własną rękę....M.S.
|
Odpowiedzi:
Znam Exim Tour [2009-08-30 10:36 79.110.197.*]
my byliśmy z Exim Tours na Rodos w sierpniu 2009 i powiem, że niczego nie mogę im zarzucić, z opiniami o miejsu i hotelu zapoznałem się wcześniej i wszystko się zgadzało, na lotnisku we Wroc przekazano nam co potrzeba, na Rodos czekał rezydent, który też wszystko przekazał włącznie z telefonami do osób z którymi się trzeba kontaktować na miejscu w razie potrzeby, w ciągu tygodnia jedno spotkanie organizacyjne na początku - gdzie była informacja nie tylko o wycieczkach ale i gdzie szukać pomocy lekarskiej, wypożyczyć samochód, najciekawsze atrakcje w okolicy, wycieczki były nieco droższe niż samemu sobie można załatwić ale chyba prosta sprawa, że nikt tego nie robi za darmo, do tego dwa dyżury na tygodniu, żadnych problemów z lotem powrotnym, za cenę, którą zapłaciliśmy uważam że jak najbardziej w porządku - moim zdaniem najważniejsze jest to żeby nie spodziewać się kokosów za małe pieniądze - M.G. odpowiedz »
|