|
Wątek:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 194.181.127.*
|
Data wysłania:
|
2009-08-19 11:42
|
Temat:
|
Obiektywne i prawdziwe opinie o Triadzie
|
Treść:
|
Wymarzone wakacje w Hiszpanii, wycieczka kupiona w Fosterstravel w marcu, w promocji, która polegała na gwarancji niezmienności ceny, tak wynikało z informacji umieszczonej na stronie internetowej. Jakież było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia po wykupieniu wycieczki została dodana informacja, że jest to MOŻLIWOŚĆ wykupienia gwarancji niezmienności ceny, no coz moja wina, moja głupota, powinnam była przeczytać umowę dziesięć razy (pośrednik żąda odesłania faksem podpisanej umowy w ciągu godziny). Tego samego dnia, czyli dzień po podpisaniu umowy, zadzwoniłam do biura czy mogę jeszcze WYKUPIĆ te opcję, okazało się, że nie. Zadzwoniłam do Triady, powiedziałm, że zostałam wprowadzona w błąd, ale oni stwierdzili, że "nie moga kontrolować wszystkich swoich agentów". Pozostało czekanie. Doczekałam się, na miesiąc przed wycieczką dostałam od Triady listem poleconym ksero przez nikogo nie podpisane informujące mnie, że w ciągu tygodnia agent skontaktuje się ze mną i poinformuje o szczegółach wypłaty do wycieczki, gdyż "mieliśmy do czynienia z nadzwyczajnym wzrostem kusu walut, których obecne poziomy sa dużo wyższe w stosunku do naszycvh założeń kalkulacyjnych". Łatwo było sprawdzić, że jest to wierutna bzdura, gdyż ceny walut akurat SPADŁY. Cóz, czekałam tydzień Agent czyli FOSTERSTRAVEL nie odpowiadał, skontaktowałam się z nimi z pytaniem czy to przypadkiem nie pomyłka i czy może chca mi oddać pieniądze, dostałam suchego mejla z numerem konta na które mam wpłacić pieniądze. Na trzy dni przez planowanym wylotem dowiedziałam się, że wylot planowany jest o godzinie 22.30, co jest moim zdaniem tak naprawde obcięciem jednego dnia z planowanego wyjazdu, a nawet dwóch, bo na miejscu byliśmy o czwartej rano, trudno nazwać dzien po nieprzespanej nocy wypoczynkiem. Na moją pisemną prośbę o podanie i godziny wylotu z Girony nie dostałam odpowiedzi. Jak się poźniej okazało była to godzina 3 w nocy. Więc o 10 rano musieliśmy wymeldowac się z pokoju, a dopiero o 24.00 przyjechał po nas autobus. Na szczęście nie podóżowałam z małym dzieckiem, nie byłam chora, jestem osoba młodą, inaczej taki dzień mógłby być o wiele bardziej stresujący. Najgorsze, że z tego co zdążyłam sie zorientować wszystkie grupy latają w te same dni o tej samej godzinie, a Triada nie raczy poinformować klientów, że wylot jest w nocy i zabierają im tak naprawdę dwa dni wypoczynku, a powrót również w nocy po całodziennym czekaniu na walizkach w upale.
Rezydent nie może pisać sms ani dzwonić na polskie numery, bo Triada nie zwróciłaby mu kosztów (informacja od rezydenta), ma dyżury tylko przez kilka godzin w tygodniu o idiotycznych porach, dlatego w każdej sprawie, na przykłąd zapisania się na wycieczkę (nie, nie w sprawie klimatyzacji ;) trzeba samemu zadzwonić, nie ma sensu wysyłac smsa, bo i tak nie odpisze.
Pomimo tego, że warunki w hotelu były takie jak w opisie nigdy więcej nie zamierzam korzystać z usług Triady ani Fosterstravel.
Agata Krzysztofik
|
Odpowiedzi:
Obiektywne i prawdziwe opinie o Triadzie [2009-08-19 12:29 213.199.233.*]
Wylatuję do Hiszpanii na 7+7 29.08.. czy mogła by pani na e-mail artizd@o2.pl opisać jak wyglądał wylot i przylot (jakim czarterem pani leciała, jaki samolot, czy jest catering, jak z odbiorem z lotniska, jeśli była pani na objeździe to jak zaczął się objazd po przylocie, jak autobus i kierowca, czy przewodnik ok, gdzie zapewniony zapewniony był pobyt po wymeldowaniu o 10 z hotelu, w jakim hotelu pani była) Będę wdzieczny za każde info i cenne wskazowki). Pozdrawiam Artur Izdebski odpowiedz »
|