Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Błagam o pomoc
Autor: Czytelnik IP 83.13.14.*
Data wysłania: 2009-08-18 18:35
Temat: Błagam o pomoc
Treść: Ja do eximu nie mam żadnych zastrzeżeń. Na wakacje wybierałam się z różnymi touroperatorami, ale to właśnie exim zawsze stawał na wysokości zadania. Byłam z nimi 3 razy w Egipcie i raz w Turcji i wywiązali się ze wszystkiego do czego się zobowiązali. Jeśli chodzi o rezydentów to nie mialam z nimi zbyt czestego kontaktu, bo staralam się zawsze wszystko zalatwiac sama, nie bede przeciez im marudzic ze pokoj nie taki skoro to nie ich wina i wystarczy podejsc do recepcji i z obsluga hotelu zalatwic wszystko. Raz niestety trafil mi sie wypadek na quad safari i tutaj musze przyznac ze rezydentka, bardzo mi pomogla i zalatwila wszystko tak ze nie musialam sie o nic martwic. Za szpital nic nie zaplacilam, a i lekarstwa dostalam. Jesli chodzi o szpital to chcialabym bardzo zeby takie warunki w polskich placowkach zdrowia panowaly :) Polecam wszystkim exim tours i nie czytajcie tych bzdur o ktorych pisza niezadowoleni pseudo turysci. Nie rozumiem ludzi ktorzy oskarzaja biuro o to ze hotel jest brudny czy brzydki , albo nie spelnia kryteriow dla danej kategoryzacji, przeciez touroperator nie jest wlascicielem tego hotelu i nie ma na to wplywu, to samo dotyczy opoznien zwiazanych z wylotem itp. Trzeba miec troche wiecej optymizmu w sobie a przede wszystkim wiedzy na temat danego kraju i standardow w nim panujacych. Jak mozna wymagac luksusów w 3* hotelu w Turcji Egipcie czy Tunezji i to za 1300 zl????!!!!! ludzie zastanowcie sie co wy piszecie. Pozdrawiam wszystkich NORMALNYCH turystów, a reszta niech lepiej jedzie na wakacje do babci na wies , a nie za granice . Oszczedzi sobie wstydu i przy okazji moze nie popsuje jeszcze bardziej wizerunku Polaków.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

wizerunek polakow [2010-03-26 19:28 41.206.159.*]
tutaj sobie sami wystawiacie,to horror czytac te paszkwile nie dziwi mnie ze egipcjanie boja sie polakow, pieniaczy i awanturnikow, inni potrafia sie bawic, polacy pijani wychodza juz na lotnisku kochane pijane mamusie z -malenkimi dziecmi , mezczyzni zataczajacy sie z walizkad przynosicie krajowi, odpowiedz »

wizerunek polakow [2010-07-13 15:36 83.31.74.*]
hehe czasami są tak pijani na lotnisku, ze nawet nie potrafią do rezydenta dojść, bo się gubią a cała grupa z autokaru transferowego czeka aż się taki delikwent odnajdzie.... odpowiedz »

wizerunek polakow [2010-07-13 17:11 85.222.1.*]
co sie dziwisz tak wlasnie dla niektorych osob wyglada urlop odpowiedz »

wizerunek polakow [2010-10-22 18:18 78.8.247.*]
no wlasnie dla polakow iini tak nie przylatuja odpowiedz »

Błagam o pomoc [2009-08-19 11:52 77.253.28.*]
W odpowiedzi na pani dość obszerny list w którym to pani zarzuca to pseudo turystom z Polski że płaczą bo im się nic nie podoba ,to najwyraźniej nie doznała jeszcze pani takich upokorzeń ze strony osób z którymi podpisała pani umowę na świadczenie usług pobytu na wakacjach .Opisuje pani ze za szpital pani nie zapłaciła ,a po co jest ubezpieczenie które jest w opcji umowy która pani zawiera z turoperatorem, natomiast rezydent jest przedłużeniem firmy i jest zobowiązany do pomocy .Co do hotelu i biura Eximtours wiele osób ma różne zdania i doświadczenia w tym zakresie ,my akurat podczas pobytu w Hotelu Polaris w Turcji .przerzyliśmy troche zawód i co do jakości oferowanej usługi i co do jakości obsługi przez panie rezydentki którym ciągle się spieszyło i nie miały czasu dla nas . Hotel moim zdaniem przed sezonem powinien być sprawdzony pod każdym względem od czystości pokoi po menu w jadłospisie ,to że my płacimy tyle ile płacimy to nas nie obchodzi zasada klient żąda klient płaci .Nie wszystkich stać na hotel pięcio - gwiazdkowy Polacy wykupują trójki i wiedzą jaki standard oferowanych usług ,a zdarza się nawet to co jest napisane w ofercie nie jest zapewnione to co wtedy ,to wtedy według pani taki Polak przynosi wstyd Polsce bo dopomina się o swoje to wstyd powinno być Biurze Eximtours że podpisując umowę na świadczenie usług nie wywiązuje się ze swoich obietnic bo nie sprawdza hotelu na panujące tam warunki a potem zwala całą winę na Polskich turystów ze ciągle mają pretensje.Prosze pania trochę pokory z pani strony niech pani nie wysyła polaków na wakacje na wieś Polacy nie gęsi i nikt nie wymaga luksusów w hotelach 3 - gwiazdkowych w Turcji czy Egipcie ale wymaga przyzwoitości i godnego traktowania nas obywateli polskich za granicą nie po to jedziemy tak daleko żeby się użerać z jakimś arabem czy Turkiem za swoje pieniądze .Jeżeli tak ma być to może faktycznie lepiej spędzić na wsi w zaciszu pięknych pól i pasących się na polu baranów takich jakich pani chciała zrobić w swojej wypowiedzi nas polaków odpowiedz »

Błagam o pomoc [2009-10-12 16:15 78.8.93.*]
Wymagacie godnego traktowania przez Turków lub Egipcjan? To najpierw sami ich traktujcie z godnością! To że zapłaciliście nawet i po 3.000zł za wczasy,nie upoważnia was byście tych ludzi traktowali jak jakiś sługusów!!! Zachowujecie się jak jakieś hrabiostwo z Polski-to po pierwsze,a po drugie-z góry zakładacie,że ci ludzie chcą was oszwabić itd. Chodzicie po hotelu z wysoko podniesioną głową i wiecznie niezadowoloną miną,nigdy nie prosicie-tylko rządacie! To jak się za was nie wstydzić do cholery?!! aaaa i jeszcze te wasze chlanie na okrągło! Przy Polakach nawet Ruscy wymiękają! Większość Polaków jedzie na urlop,żeby pić od rana do późnej nocy,przy czym zachowują się jak bydło :( Nawet już przed wyjazdem umawiają się na forach internetowych na wspólne balangowanie w hotelu... Siara! :(( odpowiedz »

Błagam o pomoc [2010-02-25 00:36 94.240.34.*]
święte słowa...
niestety, ale tak to w wiekszosci wypadkow zachowuja sie polscy turysci i racja za 1200/tyg. nie mozna oczekiwac cudow
Jestem rezydentka akurat nie tego biura, ale na kierunkach arabskich i az wstyd przyznac ze niektorzy maja pretensje ze schabowego nei ma i slaskich... a czy nien za ta miedzy innymi drodzy turysci placiliscie???
to jest wlasnei wasza egzotyka, wiec zachecam - przed wyjazdem gdziekolwiek zaczerpnac wiedzy na temat danego kraju i zwyczajow, a nie po fakcie zawracacie nam rezydentowm glowe ze zadacie wczesniejszego powrotu do Polski, bo nie ma porzadnego miesa na obiad (dla niewtajemniczonych - kraje islamskie=brak wieprzowiny)!!! to akurat przyklad z zycia wziety, mi doslownie rece opadly...
a tak swoja droga, przyznaje nie kazdy rezydent jest ok, bo nie kazdy jest z powolania i robi to z pasja, bo czesc traktuje jak prace wakacyjna.
ja zajmuje sie tym od 3 lat, przezylam zgon, kilkakrotne zalatwianie nowych paszportow w ambasadzie i wiele hospitalizacji i nigdy moi turysci nie byli zostawiani na pastwe losu, bo opieka w takich mamentach nalezy wlasnei do moich oboziwakow, ale ja mowie - w tym jak i w innych zawodach nie zawsze ludzie pracuja z powolania...
ps. pracujac w zeszla zime w meskyku zauwazylam tendencje ze ludzie wydajzcy an wakcje o wiele wiecej pieniedzy sa mniej roszczeniowi, wiec niestety ja uwazam ze to racja, kto placi wiecej i ma lesze warunki zadziej sie skarzy, kto zalapie sie na tzw"okazje"za male pieniadze zada traktowania na poziomie krolewskim... smutne ale prawdziwe...
REZYDENTKA MONIKA
odpowiedz »

Błagam o pomoc [2009-08-19 11:50 77.253.28.*]
Ja do eximu nie mam żadnych zastrzeżeń. Na wakacje wybierałam się z różnymi touroperatorami, ale to właśnie exim zawsze stawał na wysokości zadania. Byłam z nimi 3 razy w Egipcie i raz w Turcji i wywiązali się ze wszystkiego do czego się zobowiązali. Jeśli chodzi o rezydentów to nie mialam z nimi zbyt czestego kontaktu, bo staralam się zawsze wszystko zalatwiac sama, nie bede przeciez im marudzic ze pokoj nie taki skoro to nie ich wina i wystarczy podejsc do recepcji i z obsluga hotelu zalatwic wszystko. Raz niestety trafil mi sie wypadek na quad safari i tutaj musze przyznac ze rezydentka, bardzo mi pomogla i zalatwila wszystko tak ze nie musialam sie o nic martwic. Za szpital nic nie zaplacilam, a i lekarstwa dostalam. Jesli chodzi o szpital to chcialabym bardzo zeby takie warunki w polskich placowkach zdrowia panowaly :) Polecam wszystkim exim tours i nie czytajcie tych bzdur o ktorych pisza niezadowoleni pseudo turysci. Nie rozumiem ludzi ktorzy oskarzaja biuro o to ze hotel jest brudny czy brzydki , albo nie spelnia kryteriow dla danej kategoryzacji, przeciez touroperator nie jest wlascicielem tego hotelu i nie ma na to wplywu, to samo dotyczy opoznien zwiazanych z wylotem itp. Trzeba miec troche wiecej optymizmu w sobie a przede wszystkim wiedzy na temat danego kraju i standardow w nim panujacych. Jak mozna wymagac luksusów w 3* hotelu w Turcji Egipcie czy Tunezji i to za 1300 zl????!!!!! ludzie zastanowcie sie co wy piszecie. Pozdrawiam wszystkich NORMALNYCH turystów, a reszta niech lepiej jedzie na wakacje do babci na wies , a nie za granice . Oszczedzi sobie wstydu i przy okazji moze nie popsuje jeszcze bardziej wizerunku Polaków. W odpowiedzi na pani dość obszerny list w którym to pani zarzuca to pseudo turystom z Polski że płaczą bo im się nic nie podoba ,to najwyraźniej nie doznała jeszcze pani takich upokorzeń ze strony osób z którymi podpisała pani umowę na świadczenie usług pobytu na wakacjach .Opisuje pani ze za szpital pani nie zapłaciła ,a po co jest ubezpieczenie które jest w opcji umowy która pani zawiera z turoperatorem, natomiast rezydent jest przedłużeniem firmy i jest zobowiązany do pomocy .Co do hotelu i biura Eximtours wiele osób ma różne zdania i doświadczenia w tym zakresie ,my akurat podczas pobytu w Hotelu Polaris w Turcji .przerzyliśmy troche zawód i co do jakości oferowanej usługi i co do jakości obsługi przez panie rezydentki którym ciągle się spieszyło i nie miały czasu dla nas . Hotel moim zdaniem przed sezonem powinien być sprawdzony pod każdym względem od czystości pokoi po menu w jadłospisie ,to że my płacimy tyle ile płacimy to nas nie obchodzi zasada klient żąda klient płaci .Nie wszystkich stać na hotel pięcio - gwiazdkowy Polacy wykupują trójki i wiedzą jaki standard oferowanych usług ,a zdarza się nawet to co jest napisane w ofercie nie jest zapewnione to co wtedy ,to wtedy według pani taki Polak przynosi wstyd Polsce bo dopomina się o swoje to wstyd powinno być Biurze Eximtours że podpisując umowę na... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij