|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.78.61.*
|
Data wysłania:
|
2009-08-01 15:44
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Całkowicie się zgadzam z tematem!Witam!Właśnie wróciałam z 1-tygodnowych wakacji w Bułgarii.PORAŻKA!!!Pierwszy i ostatni raz zaufałam ITACE!!!!Hotel Shipka jak opisywała Itaka na You Tubie miał być 4-gwiazdkowy co okazało się kompletną bzdurą na miejscu 3-gwiazdki jak byk ,poza tym polacy dostawali pokoje usytułowane w bocznej części hotelu przy pokojach obsługi hotelu(służby) z widokiem na krzaki i śmietniki z tylnej części restauracji:(która nie jest na żadnym zdjęciu reklamowym:(O zmianie pokoju nie było mowy chodż pani w recepcji chętnie zgarnęła kasę za moje prośby!!!Panie sprzątające tylko raz zmieniły mi ręczniki o co musiałam je poprosić,pościeli ani razu aż do końca mojego wymeldowania.Rezydent Pan Bartłomiej Żyła-bardzo niekompetentny-na własny koszt dzwoniąc do niego chcąc się czegokolwiek,załatwić w czasie pobytu -pozostawił mi kartkę w recepcji pisząc bzdury że mam się dowiadywać w recepcji i zwiał chodż miał oddzwonić-śmiechu warte!!!
|