|
Wątek:
|
Call&Go - kolejne biuro ma kłopoty?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.4.241.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-28 17:49
|
Temat:
|
Call&Go znika z rynku z pieniędzmi turystów?
|
Treść:
|
Call & Go od samego początku było wielką "lipą"... Po pierwsze jak można zatrudnić kierownika, który nie ma w ogóle doświadczenia w turystyce? który rekrutacje prowadzi na zasadzie kto pierwszy ten lepszy i pierwszego ze zgłoszonych się chętnych przyjmuje? Poza tym osoba zatrudniona na stanowisko agent bez żadnego doświadczenia musiała sama nauczyć się obsługi systemów rezerwacyjnych na podstawie instrukcji obsługi :] ,a w między czasie "obsługiwać" klientów tłumacząc się "chwilową awarią systemu" bo oczywiście taki "nowicjusz" był sam na zmianie, która trwała 12h i w razie jakich kol wiek pytań bądź wątpliwości miał dzwonić do kierowniczki...lub właściciela...Ta firma już pół roku temu miała problemy z wypłacaniem wynagrodzenia dla pracowników.... Dobrze, że ta działalność zakończyła już swoje istnienie.
|