|
Wątek:
|
Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.158.3.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-25 14:06
|
Temat:
|
sindbad
|
Treść:
|
gówno prawda... moim zdaniem jest to najgorsza firma przewozowa jaka tylko istnieje. kierowcy sie spózniaja a piloci wogóle nie interesuja sie klijentami. nie potrafia zadzwonic do klijenta i poczekac 15 min duzej tylko odjechac. a potem z bióra angielskiego dzwonia do ciebie po fakcie dlaczego cie nie było. nie interesuja sie tym ze nie ma podanych poprawnych nr do biór angielskich i polskich a pozatym nie ma poprawnych adresów przestanków. brak jest post coda a wszyscy w angli z tego korzystaja. dziekuje za uwage
|
Odpowiedzi:
sindbad [2009-10-12 22:43 89.76.133.*]
Ludzie!!!! Kupcie sobie słowniki ortograficzne bo macie poważne problemy z ortografią! Aż ciarki przechodzą... najlepiej jest wymagać i krytykować. Jeśli jesteście traktowani jak bydło to widać na to zasługujecie. Jeśli klienci mają chore problemy z podróżą trudno żeby obsługa znosiła to przez kilkanaście godzin z uśmiechem na twarzy! Jeśli coś wam nie odpowiada np. firma Sindbad, nie macie obowiązku korzytać z ich usług. Ja jestem bardzo zadowolona z tej firmy(podróżuję z nimi już 5lat!) obsługa bardzo miła, (nie mówie tu o ciągłym uśmiechu-trudno żeby po kilkunastu godzinach pracy wszyscy uśmiechali się do pasażerów, to też są ludzie i trzeba ich zrozumieć).Tym bardziej że znoszą upierdliwych pasażerów którzy mają problemy typu : za mało miejsca na torbę z wałówą, nie chce siedzieć od okna,od przejścia, blisko drzwi! Ludzie jak wam niewygodnie to latajcie biznes klasa! Zamiast wyzywać kierowców od chamów-zastanówcie się jaka odpowiedzialność na nich ciąży (zazwyczaj ok.50 żyć)... A jesli chodzi o opóźnienia- samoloty maja opóźnienia i jest ok. Nie zapominajcie ze autokary jeżdżą po polskich drogach które wiecznie są zakorkowane. Kierowca nie ma na to wpływu, a jesli chodzi o spoźnialskich- wypadałoby wystarczajaco wczesnie wyjechac z domu i cierpliwie czekac na przstanku.Skad pomysl zeby kierowca dzwonil do pasazera! dobre zarty. Zawsze planuję sobię ile wcześniej wyjechać z domu,wolę poczekać na przystanku spokojnie.Więc zamiast pisać głupoty (z błędami!) zastanówcie się zanim napiszecie.... Pozdrawiam firmę SIndbad i pracowników z którymi zawsze bardzo przyjemnie mi się rozmawia na postojach! Stała klientka (nie klijentka :-) ) odpowiedz » sindbad [2011-09-18 15:26 87.239.45.*]
a my pozdrawiamy samo reklamujacych sie pracownikow firmy Singbad najgorszej jaka istnieje a jechalam z wieloma przewoznikami na roznych trasach jak mozna tak traktowac podroznych szkoda ze nie weszlam na to forum za nim kupilam bilet z Manchester do Katowic,polecam Eurolines ,Polonia odpowiedz » sindbad [2011-07-15 14:19 82.113.99.*]
ty wysoko ksztalcona sekretareczko co roboty nie masz w polsce? edenu sie zachcialo ludzie jadacy za granice pracuja na kawalek chleba a nie ciagna druta kierownikowi odpowiedz » sindbad [2011-01-26 19:07 82.113.121.*]
jazda to jest ale na forum ha ha odpowiedz » sindbad [2010-10-08 11:40 83.15.230.*]
Popieram Panią w 100% odpowiedz » sindbad [2010-08-04 11:48 83.1.238.*]
Dziękuje Pani za te słowa, są one bardzo krzepiące zwłaszcza jak się spędza 10 dni non stop z pasażerami , którzy mają o sobie zbyt wysokie mniemanie....zobaczcie jak po Was wyglądają autokary!!!!totalny chlew!!!w ogóle nie słuchacie co się do Was mówi bo jesteście najmądrzejsi a w Niemczech na postoju nie potraficie odróżnić toalety męskiej od damskiej nie mówiąc już o obsłudze urządzeń znajdujących się w nich.... przykładów tysiące ale szkoda słów.Pozdrawiam pilotka Iwona odpowiedz » sindbad [2011-06-12 01:10 81.219.5.*]
Pani Iwonko trochę samokrytyki by się przydało, Wy to genialne jesteście ale tylko w jednym w zaliczaniu kolejnych kierowców! odpowiedz » sindbad [2011-03-24 17:26 82.115.92.*]
witam ... ma pani moze namiar na pani pilotke blondynke drobnej budowy krotkie wlosy blond chyba chodzi o pania agate lub Judyte przez szum pasazerow slaby sluch jak pani pilot sie przedstawiala... chyba z autobusu 93..pozdrawiam... odpowiedz » sindbad [2010-06-29 16:40 109.243.106.*]
dziekuje za tą wypowiedź, pilotka justyna odpowiedz » sindbad [2011-05-10 22:19 46.115.2.*]
po ponad 5 latach przypomnialem sobie o wypadku z firma sindbad w czechach i kobieto prosze cie , uspokoj sie nikt nie jest swiety a sam podawalem kierowcy wode mineralna bo wszyscysie od niego odwrocili lacznie z kolega co spal w dziupli , tez jestem kierowca i moge cos o tym powiedziec mfg piotr odpowiedz » sindbad [2011-03-24 17:18 82.115.92.*]
witaj... a czy ta pani Pilotka ma teraz krotkie wlosy blond drobnej budowy chyba trasa Polska Anglia ... autobus 93... podoba mi sie ta Kobieta.... jesli o niej mowa.... jakis namiar mozna miec...? odpowiedz » sindbad [2011-06-12 01:07 81.219.5.*]
panie pilotki to lubiąąąą i to bardzoooo oj bardzo kalendarz pełen telefonów odpowiedz » sindbad [2010-09-15 21:49 83.8.128.*]
Justyna o długich kasztanooooowych wlosach? ;) odpowiedz » sindbad [2009-09-14 07:51 83.26.16.*]
rzeczywiscie do najlepszych SINDBAD nie nalezy,a od 1-go czerwca, odkad maja wspolne kursy z Backer to tragedia,scisk i zero informacji,bagaze??? no co,przerzucaj je sama kobieto. Krotko mowiac obecnie i SINDBAD i BACKER to PORAZKA!!!!!!!!!!!!! odpowiedz » omar [2009-09-18 16:38 82.177.133.*]
Nie wiem czy sindbad jest kiepskim przewoznikiem,ale wiem napewno,ze OMAR nie raczy powiadomic swoich klijentow,ze wyjazd zostal odwolany.Ludzie czekali po kilka godzin nie wiedzac co sie dzieje.Sa rowniez bezkarni,ale tym razem bede walczyc o swoje prawa.xxx odpowiedz » omar [2010-02-27 18:54 89.78.20.*]
Podróżowałam we wrześniu 2009r z Omarem i rócic musiałam autokaem innej firmy za dopłatą 40 funtów, oczywiście! Po interwencji rzecznika konsumentów Omar Raczył go, nie mnie(!) zawiadomić, że ma zamiar mnie przeprosić i zwrócić pieniądze. Czekam i zastanawiam się ile taki przelew może iść ? Pewnie zacznę od nowa, bo wkurza mnie takie lekceważenie ludzi. No i Jasne, że nigdy więcej z Omarem, brrrrrrr odpowiedz » CO ZA OBSŁUGA!!!! [2010-06-26 13:16 79.185.182.*]
Witam! Jeżdżę już od paru lat różnymi autokarami w różnych firmach i raz postanowiłem wykupić bilet w SINDBADZIE i już tego żałuje!!! Po 1 nie poinformowano mnie o zmianie kursy, który przełożono godzinę do tyłu ( podobno jakąś nową pracownicę mają, ale mam ją w du** , bo ona mordę cieszy, a przez nią straciłem pracę w Anglii i proszę o odp. gdzie mogę otrzymać link, aby dokonać skargi na tą firmę i prosić o odszkodowanie. Po 2 miałem wyjazd i 7:30 więc jak zawsze byłem trochę wcześniej(6:40) a okazało się, że wyjazd był na 6:30 i już autokaru nie było. Kierowca mający listę pasażerów oraz mój. nr komórkowy nie raczył oddzwonić i zapytać czemu nie dotarłem na miejsce!!!!! Czekałem do 9 z myślą, że Autokar może się spóźnia( jeszcze nie wiedziałem o żadnej zmianie godziny, gdyż nikt mnie nie poinformował choć bilet wykupiłem 15kw. na 27 czerwca a zmianę zrobiono 10 czerwca więc był kurv** czas na dodzwonienie się). Ze złością zadzwoniłem się do biura i poinformowano mnie, że po prostu pracownica zapomniała mnie poinformować o tym. CO ZA BANAŁ!!! To podróż planowałem 2 miechy i straciłem przez to 18lat mojej nauki przez pier**** firmę, która żeby miała trochę życzliwości dowiozłaby mnie mniejszym busem ,gdyż podobno kierowca przejrzał sę 300km dalej kogo nie wziął i zobaczył mnie,że właśnie 300km wcześniej nie wsiadłem!!! Co za idiota! NIE KUPUJCIE BILETOW W TEJ FIRMIE PONADTO MAJĄ DOŚĆ DROGIE CENY W POROWNANIU Z INNYMI FIRMAMI< A autakary( jak mówi moj kumpel są takie sobie, żadna rewelacja). odpowiedz » PORAZKA!!!! [2011-08-26 16:25 77.254.224.*]
Nikomu nie polecamy podrozy z tej firmy SINDBAD! Jak sobie pomysle to mi sie zygac chce!! W autokarze smierdzialo z kibla przez cala podroz! . Jechalam z Londynu, to tam dali na prawde niezly autokar, a gdy sie przesiedlismy w Polsce to jechalismy takim zlomem(CWANI SĄ! W LONDYNIE JAKBY DALI TAKIEGO SMIERDZIELA TO NIKT BY NIE WSIADL) i na dodatku najgorszy byl ten kiblel....Jak poszlam do obslugi, to dziewczyna mi ramionami wzruszyla gdy poinformowalam ze z tego kibla tak jedzie ze sie wytrzymac nie da!A co bylo najlepsze?? Drzwi od kibla sie caly czas zacinaly!Jak juz weszlas to kur*** nie dalo sie ich zamknac! PO PROSTU BEZNADZIEJA!!!JUZ NIGDY NIE SKORZYSTAM Z TEJ BEZNADZIEJNEJ FIRMY!! ZA CO MY PLACIMY LUDZIE??? odpowiedz » PORAZKA!!!! [2011-11-10 12:18 88.156.59.*]
i to jest dowód na bezmyślnośc takich wpisów....jak sie mówi że korzystamy z toalety na postojach żeby własnie nie capiło w auto to zle ale jak narobia sami pasazerowie to co? odpowiedz » PORAZKA!!!! [2011-09-10 16:54 86.63.110.*]
Mieliśmy nieprzyjemność skorzystać z usług firmy Sindbad, w drodze do Niemiec. Nie poinformowano nas, że do Słubic pojedziemy nie autokarem, lecz Vjagerem z dobitym jak stwierdził kierowca zawieszeniem.Torby jechały w przyczepce za tym "wozem drabiniastym",na miejscu okazało się,że doszło do uszkodzenia przewożonych rzeczy, bo torby rzucają jak pasuje, aby się zmieściły.Nie wspomnę o przewozie osób,nie można zmieścić się między siedzeniami.Transport przez Niemcy też poniżej krytyki,co z tego że autokar w miarę,jak obsługa do kitu.Cały czas była włączona klimatyzacja i nadmuch,musieliśmy wkładać ciepłe rzeczy / sierpień/PAN pilot także się ubierał,ale nie nie wyłączył klimatyzacji przez całą noc.Gdy na dworcu w Niemczech, chcieliśmy zapytać kierowcę czy jedzie do Polski, Pan kierowca zamknął nam drzwi przed nosem i odjechał na stanowisko,a chcieliśmy tylko wiedzieć którym autokarem pojedziemy.Rozkład jazdy nie zgadza się z rzeczywistością, sam kierowca stwierdził, że musiałby jechać 140km/h aby sie zmieścić w ramach rozkładu, spóźnienie 2 godz 15 min w stosunku do rozkładu otrzymanego z biura podróży.Podobno przejęli Favorita,ale do standardu tamtej firmy to Sindbadowi daleko.W przyszłości też będziemy szukali innego przewoźnika,zdala od tej firmy. odpowiedz » PORAZKA!!!! [2011-09-10 18:01 84.177.73.*]
racja tylko malo powiedzine to katastrofa kierowcy przed praca w sindbadzie wozili obornik w PGRach i nie maja pojecia o przewozie ludzi odpowiedz » PORAZKA!!!! [2012-03-15 20:11 31.62.43.*]
sam buraku wozisz obornik odpowiedz » PORAZKA!!!! [2012-07-22 11:23 87.206.9.*]
Moze nie obornik ale jezdzili w PKS a to wszystko mowi za siebie odpowiedz » PORAZKA!!!! [2012-09-30 02:52 31.62.122.*]
cwani i nieuczciwi - nie wspominają o przesiadkach, kierowca palił pety w czasie jazdy i w czasie przyjmowania pasażerów, autokary - NIE SA WCALE W DOBRYM STANIE i były śmieci, totalny burdel z z bagażami - NO TOTALNY!!!, bardzo bardzo nie miła /nieuprzejma stewardesa!!! jechałam z PL do Monachium i faktycznie pełno przesiadek. niestety- mają praktycznie monopol. z powrotem- olałam ich i wracałam na stopa. była niedziela a ja byłam stopem z za Insbrucka szybciej niż z nimi do Monachium... Naprawde - nie polecam, ja teraz poluję tylko na pociągi - inna kultura, inne warunki i mam bagaże przy sobie. Aleksandra K. odpowiedz » PORAZKA!!!! [2013-06-16 09:42 94.254.208.*]
Wielka porazka i skandal dzis czyli 17-06-2013 jechałam z chłopakiem z Aachen do Berlina spoko,ale juz z Berlina do Elbląga porazka i to bardzo duża,uważam nie jest Malo 300 zl za bilet i chyba nam pasażera nalezy sie jakiś szacunek i wygoda,no ale po dzisiejszej podróży definitywnie bylo widać ze przewozi sie ziemniaki nie ludzi,kilka godzin po jakiś wsiach z dziurami na drodze,kazdy pasażer obijal glowa o szybę albo o fotel,fotele wogole polowa ze psuta,z w/c śmierdziało,autobus Malo co sie nie rozleciał!Brak mleka do kawy,kawa jakas najtańsza.Powinni wymienić ten autobus L1,on sie nie nadaje do dalekobieżnych wypraw,jedynie co to 2,max 3 godz.Wiem jedno ja i mój chlopak wiecej linia zadna SINDBAD NIE POJEDZIEMY...P.S WYDAJE MI SIE ZE KONFORT BEZPIECZENSTWO KLIENTA JEST TU NAJWAZNIEJSZE...... odpowiedz » PORAZKA!!!! [2013-06-17 19:06 83.30.208.*]
Popieram. Zwracam sie z uprzejma prosba o wycofanie z eksplatacji autokaru nr 143!!!!! rok produkcji ok 92. ponad 1000 km tym zechem to troche przesada w dodatku pietrowy. ciuchy w walizce przesmierdły Olejem napędowym. w siedzisku czułem druty, szyba drżała myslałem ze zaraz wypadnie, miejsca na nogi prawie wcale. na prosbe pilota o przesiadke do innego autokaru zostałem delikatnie wysmiany. aha od gliwic do rastatt autokar w 90% pełen ludzi. zaduch i smrud bo pocoz włączyc klime jak trzeba zrobic oszczednosci na trasie. odpowiedz » PORAZKA!!!! [2013-06-26 09:10 80.145.133.*]
paranoja!jak czytam te wypowiedzi to smiac mi sie chce.wedlug zasady-jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil.zimno,goraco,kawa nie smakuje,z kibla smierdzi.LUDZIE bozia dala nam muzg zeby sobie z tym radzic.jezdzilem wiele razy z roznymi firmami.jezeli wali z kibla to we wszystkich jednakowo,kawa nie smakuje-kupuje na przerwie,na stacji.zimno- ubieram sweterek(ja wole jak jest chlodniej)snieg-dlaczego opoznienie,za wczesnie-problem.zastanowcie sie!zenon w. odpowiedz » PORAZKA!!!! [2013-09-28 08:19 85.237.174.*]
Odpowiedzią na wszystko są bardzo proste i znane wszystkim maksymy: "Jaki pan, taki kram" "Jaka płaca, taka praca" itp. chyba każdy zrozumie kierowcę czy pilota który jeździ w te i z powrotem, dzień i noc za najniższe wynagrodzenie. Niestety za jakość trzeba zapłacić, kierowca ze średnim wykształceniem, znajomością języków i wysoką kulturą nie pójdzie pracować tam gdzie płacą najniższą krajową - chyba oczywiste. Największa firma, której autokary jeżdżą non stop na kompletach pasażerów płaci swoim pracownikom minimum tego co urzędowo określone więc pracownik pracuje również na minimum tego na co go stać :) odpowiedz » PORAZKA!!!! [2014-07-19 19:22 46.115.7.*]
Przejdzcie na Eurobusa z Orlanda.strach jeździć sindbadem,dziś wypadek. odpowiedz »
|