|
Wątek:
|
Uwaga na nieuczciwe oferty!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.206.245.*
|
Data wysłania:
|
2009-07-22 22:29
|
Temat:
|
nowa itaka opole- ostrzezenie
|
Treść:
|
OSTRZEGAM przed skrajną nieuczciwością i chciwością biura Nowa Itaka Opole: wpłaciłem zaliczkę (prawie 2000 zł) na wycieczke dla 2 osób do Portugalii juz w styczniu'09 (first minute), DODATKOWO dopłacając opcję "gwarancja niezmienności ceny". Poniewaz Biuro ITAKA cenę podniosło (na www jest nowa cena na zarezerwowaną przez nas wycieczke do Portugalii), więc, aby miec "z głowy" klientów z opłaconą juz "gwarantowaną" stawką, to NIEUCZCIWIE powiadomiono mnie telefonicznie (na trzy tygodnie przed urlopem ZAPLNOWANYM JUZ W STYCZNIU), że wycieczka jest odwołana z powodu braku chętnych !!!!! Ale standardów się doczekalismy!!!! Mamy duzo znajomych o wysokich dochodach i poinformujemy ich o tej praktyce, aby omijali Itakę szerokim łukiem !!!! JK
|
Odpowiedzi:
nowa itaka opole- ostrzezenie [2011-11-17 16:24 89.79.100.*]
Mam odmienne zdanie byłem z żoną na Krecie było pięknie organizacja super polecam wczasy z Itaką. odpowiedz » nowa itaka opole- ostrzezenie [2009-12-04 10:41 77.91.61.*]
szerokim łukiem opijać to biuro podrózy. Oszukuje klientów. Ja jestem tego żywym dowodem. To co mi zafundowali między 14-28.10.2008 r. w Sharm el Sheikh to najczystrzy horrror. Zmienili mi hotel w trakcie lotu z Warszawy do Sharm el Sheikh, dali mi obskurny hotel La Perla 3*, wmawiając że ma 4*, mimo że ja żądałem powrotu natychmiastowego do Polski. Po trzech dnia - wykwaterowali i znowu wozili, szukając na siłe miejsca do pobytu, aż umieścili na plaży hotelowej 15 km dalej od hotelu bazowego Kiroseiz, wmawiając mnie i 10 innym nieszczęśnikom, że to hotel 5*. W sądzie, bo wytoczyłem proces cywilny, wszystkiego się wypierają, twierdząc, że dali świadczenia równe a nawet wyższe. Przeżyłem horrror, upokorzenie a do dnia dzisiejszego trwa walka w sądzie. Nawet reklamacja udzielona po terminie ustawowym, nie zobowiązuje ich do zwrotu należności. Idą tylko na drodę sądową!!! Uwaga, nie kontroluja zawieranych umów, tylko wciskają świadczenia zastępcze!!! Nawet wbrew woli konsumenta, który po usłyszeniu takich informacji po wylądowaniu w kraju docelowym, jest zdenerowany, nie nastawiony na powrót tylko odpoczynek itd. Uwaga: rezydencji nie liczą się z opiną klienta. Ogólnie- starszne biuro. Korzystam aktualnie tylko w niemieckich biur podrózy; bo przynajmniej mają klasę, gdy zdarzy im sie wpadka!!!Od ręki stosuja taryfę franfurcką. odpowiedz »
|